středa 27. října 2021

A musím se jěště vrátit k našemu cestování..

 A to nádhernou Budapeští..Byli jsme tu podruhé,ale víkend je prostě málo..Tak zase někdy naviděnou...


























10 komentářů:

  1. Díky za fotoreportáž. Nebyla jsem tu; ale láká mě to čím dál víc))

    OdpovědětVymazat
  2. Budapešť je krásná, rádaa tam jezdím. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, v Budapešti jsem byla hodně krát, a vždy se mi tam moc líbilo. A tak jsme objevovali i jiná místa a města, služby, vstřícnost lidí a vždy jsme byli moc spokojeni. A když chodíte pěšky, tak se dostanete do míst, která jsou opravdu úžasná. A zajet někam i dále stojí zato. Tam je tolik možností, která musí zaujmout každého. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem v Budapešti asi 3x. Je to moc hezké město.
    Hezký sváteční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..