úterý 15. června 2021

VÍKEND...

 VŠECHNY MOC ZDRAVÍM PO DELŠÍ DOBĚ...PŘES VÍKEND JSME VYRAZILI CELÁ RODINKA DO PRAHY..KONEČNĚ!!! PO ROCE A NĚCO...UFFF..UŽILI JSME SI TO NA JEDNIČKU...A JÁ JSEM SI KRÁSNĚ ZAFOTILA...TADY MÁTE PÁR FOTEK...





















HEZKÉ DNY PŘEJI...UŽÍVEJTE LETNÍCH TEPLOT...


8 komentářů:

  1. Juuu, moc krásné fotky. Prahu mám ráda. Taky přeji hezké dny...😊

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výlet. Byla jsi kousek od nás)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Praha, je TOP.. I když u mě vede Krumlov😆

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Úplně jsi mne nalákala naplánovat si tam taky výlet.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, zdravím. Krásná zákoutí jsi zachytila. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..