sobota 14. prosince 2019

Cukroví by bylo...

Nepřeháním to,jen tak zlehka,aby se neřeklo....Stejně to nikdo o svátcích nejí...Jenom já...hihi...







Hledala jsem vykrajovátko mini kometku...To byl boj....uff..


Mějte krásné předsváteční dny....A hlavně v klidu,bez stresů,nervů a jiných neduhů....





7 komentářů:

  1. Cukroví jen zlehka!? Podle mě kopec :D Taky to moc nejíme, tak máme jen pro formu a návštěvy ;)
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. to je teda troška....já se teprve péct chystám..taky jen tak zlehka..pěkné dny,Sv.
    http://sweetlaj.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ej, šikovná si, Ilka, šikovná. :) Ja ešte ani ň. :):) Zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já mám jen pár vanilk. rohlíčků a dneska říkala vnučka že už je nemá ráda.... no asi nic péct nebudu ať si přinesou co mají rádi ,když přijdou . No jestli tohle sníte tak pozdravbůh :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..