pondělí 28. října 2019

DEN PLNÝ DOBROT!

KRÁSNÉ DOBRÉ RÁNKO....
VŠECHNY ZDRAVÍM PO TÝDNU...
VČERA JSME SI ZAJELI S MANŽELEM TROŠKU ZAMLSAT DO VALTIC NA ČOKOFEST...























VČERA BYLO POČASÍ NA JEDNIČKU,ALE DNES OD RÁNA PRŠÍ...
POŘÁD SE TOMU DIVÍM,I KDYŽ JE UŽ SKORO LISTOPAD....
Mějte pohodový den....



5 komentářů:

  1. to je pomlsání....a u nás dnes už taky prší..Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, tolik dobrot. U nás slunečno, jak jsem ráda. Hezký den měj. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Tam bych nemohla být:-)))))))) Pořád bych mlsala a mlsala.
    Hezký den.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Né! Tenhle příspěvek jsem ani neměla otvírat. Natož si prohlížet dokonalé čokoládové dobroty. Až mě z toho honí mlsná, mám sladké moc ráda :D
    A moc se mi líbí ty vzorované válečky na těsto.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..