neděle 3. února 2019

Krásné nedělní ráno...

Všem!
Po delší době jsem zpátky...Nějak nestíhám poslední dobou...Moc práce,málo času...
Minulý víkend jsme hlídali Elišku dlouhé tři dny..Pomohla mi i moje mamka,protože nečekaně jsem musela do práce...Bylo to fajn...Je s ní taková sranda...A roste jako z vody..Za chvíli bude mít dva roky!










Užijte si nedělní pohodový den...Dnes jsou u nás skoro jarní teploty...


6 komentářů:

  1. Ilonko, tohle mě teda rozněžnilo, i když osobně tu krásnou papulku neznám :-) Krásné. Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď je to nejkrásnější ...
    Hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko úžasnou princezničku máte.. nějak rychle nám vyrostly viď.
    Krásný nový týden ti přeji.Z♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ty holky nám ale rostou viď?
    Taky poslední dobou nestíhám....E.

    OdpovědětVymazat
  5. Eli je teda živouš :) a růžová jí sluší! Někdy nahoru a někdy dolů...znám to taky. Pohodový týden!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..