pondělí 17. prosince 2018

Týden..

Do Vánoc....Třetí adventní neděle se nesla v duchu pečení marokánek...Ty totiž miluje manžel...
Dárky jsou zabalené,úklid neřeším...Něco málo napečeno...
 A to stačí....Co se nestihlo to počká...
Mějte pohodový předvánoční týden....

A věřte,že i bez uklizeného bytu a deseti druhů cukroví Vánoce budou...
O tom to přece není...A jsem ráda za to ,že jsem na to před léty přišla...
Krásný večer...








7 komentářů:

  1. Nic se nemá přehánět ... ale ty jsi připravená.
    My jedeme taky na pohodu ;)
    Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Úklid neřeším taky - však taky na Vánoce chodí Ježíšek a ne kontrola z hygieny ;-). Ale dárky je třeba doladita pracovně těžce nestíhám, takže pořád bojuji s časem. Ale snažím se to moc neprožívat.
    A marokánky mám upečené taky - to je moje oblíbené cukroví
    Hezký předvánoční týden

    OdpovědětVymazat
  3. Jak napsala Stáňa, k nám také nepřijde hygiena, takže když se něco nestihne, tak to hrotit nebudu. Od čtvrtka mám dovolenou, ale zatím mám v práci dost napilno.
    Jinak marokánky mám také ráda, a líbí se mi ty bačkůrky, jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani ja to nepreháňam s upratovaním, marokánky som ešte nepiekla, určite stoja za vyskúšanie. Tie papuče sú chutnučké.
    Maj krásny a pokojný predvianočný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. I u nás na pohodu.. já mám na Štědrý den noční, takze u nás bude Ježíšek až 25.. takže jeden den k dobru 😉.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..