středa 15. srpna 2018

Návrat...

Z dovolené vždycky nesu těžce...
Z naprosté pohody do reality!FUJJJ....
Už jsme ale pár dní doma a začínám se pomalu aklimatizovat...No nic jiného mi taky nezbývá,že ano!?
Letos padla volba na Mallorcu.No já osobně bych si tuto destinaci nikdy nevybrala,ale byl to manželův sen...
Dovču jsme si užili,teplo bylo jako v pekle...
Ale asi jsem už mořské atmosféry natolik přesycená,že jsem se strašně těšila domů...A pokud  dožiju,tak příští rok jedině Alpy!Zařekla jsem se,že moře až tak za deset let...Hihi...
A co Vy?Už máte dovču za sebou?Nebo se teprve někam chystáte?


















MĚJTE POHODOVÝ PODVEČER!
A ZASE BRZY NAVIDĚNOU....




3 komentáře:

  1. .to muselo byť prima :o) ..krásne obrázky! .oO.oO°°o

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mallorce to mělo jednu dost podstatnou výhodu - k vedru (co bylo i tady) bylo ještě moře :-D
    Já mám hlavní část dovolené ještě před sebou. A budou to hory(doufám, ještě nemáme nic napevno).
    Tak příjemné všecní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem byla ráda, že jsme moře neplánovali, veder jsme si dostatečně užili doma u bazénu. Do hor bych moc ráda však zajela třeba v září či říjnu. Tak uvidíme :o).
    Ilonko měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..