středa 31. ledna 2018

Čtecí koutek...

Ušák a k němu nová lampa.Z Ikea..Já teda moc nečtu, jen časopisy,ale manžel je čtenář..Tak si tu teď hoví a čte....
Pěknou, pohodově naladěnou středu přeji....
Pa...











12 komentářů:

  1. Ilonko, tak takový čtecí koutek přímo u knihovny se mi móc líbí! Je krásně útulný, v ušáku se musí pohodlně sedět, ještě rozsvítit lampu a zavěšená světýlka na knihovničce a užívat si té pohody u dobré knihy... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný koutek...ještě by to chtělo něco pod nohy a bude ta pohoda dokonalá.Hned bych tam seděla a četla- miluji knihy a můj manžel spíš nějaký časopis u nás tudíž opačně :-D

    OdpovědětVymazat
  3. MOc hezky koutek, usak musi byt pohodlny. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Začala jsem uvažovat o ušáku :o)), lampu už mám (sice jinou) s nastavitelným jasem, takže buď na relax nebo na čtení. A v obýváku tři knihovny, je kam sáhnout. TAkže už chybí jenom to křeslo a místo kam ho umístit. Je viditelně pohodlné Ilonko!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký ušák, určitě se v něm čte dobře. Já ale nejvíc čtu v posteli před spaním :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Útulný koutek. Taky by se mi v něm krásně četlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný koutek na čtení.Pěkná malá knihovnička,do které se vejde dost knih,andílci,pohodlné křeslo,malý stoleček,košíček na časopisy,lampička...,co víc si přát:)?

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní čtenářský koutek, skvělá inspirace, zrovna o něčem takovém přemýšlím :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Takový koutek - to je můj sen :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný koutek, já jako knihomol bych byla ve svém živlu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..