středa 4. října 2017

Ladím...

Růžová a šedá...
V Jysku jsem náhodně koupila starorůžový a šedý, sametový povlak..Je krásně jemný a hebký, moc příjemný na dotek..A dva chlupáče starorůžové...
A změna je náramná...
Krásný týden přeju..
No spíš zbytek týdne...
Hezký večer...







                                  ❤❤❤❤❤❤❤❤                      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤                        ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




6 komentářů:

  1. Barvy krásně ladí, dobře jsi nakoupila ;). Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Není nad malé, velké radosti :o) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám doma kombinaci růžových a šedých polštářů. Mám ji ráda. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Růžová a šedá je dobrá kombinace, líbí se mi. Jen se k nám bohužel na hnědou sedačku moc nehodí - jinak bych se klidně nechala inspirovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc hezké-můj muž nesnáší polštářky -prý si nemá kam sednout....netuší jak je úžasné se na ně svalit .H:

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně sladěno. Heboučké polštářky a deky miluju :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..