neděle 17. září 2017

Sychravo, nevlídno....

Tak jsem upekla po dost dlouhé době bábovku, tvarohovou...
Je strašně jednoduchá a výborná...
Potřebujete: Tvaroh ve staniolu
máslo , dala jsem Heru...
250 g cukr krupice
vanilkový cukr
4 vejce
250g polohrubé mouky
prášek do pečiva
formu, na vysypání strouhanku...

Máslo jsem nechala hodně změknout, přidala 4 žloutky, tvaroh, vyšlehala do pěny, přidala cukr.Znovu vymíchala..
Přisypala jsem mouku s práškem do pečiva a lehce vmíchala. Nakonec sníh ze 4 bílků. Dala péct...
Pekla necelou hodinku...
Mějte hezký večer..
Doufám, že se počasí umoudří...Pořád čekám na babí léto...
❤❤❤








12 komentářů:

  1. U nás dneska přes poledne i sluníčko vykouklo. A bylo docela teplo. Ale bábovka se hodí vždycky :-) Máš jí krásnou.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. U nás hezky, ale bez bábovky. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Možno by som ju aj urobila ... vyzerá totiž veľmi dobre ... ide tam jeden tvaroh (250g) a jedna hera ?
    Napriek počasiu ... maj sa dobre Ilka ...

    OdpovědětVymazat
  4. U nás teď prší, nebo alespoň mrholí každý den. V sobotu jsme měli oslavu, naštěstí pršelo jen dopoledne, večer už ne, a tak jsme mohli opékat maso. Ale taky bych radši babí léto.
    Bábovka se moc povedla. Já budu péct olejovou, až se dojí dort.
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá báječně. U nás bábovky taky frčí. Krásné podzimní dny, snad se dočkáme i toho sluníčka :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, bábovka vypadá báječně! Já také ráda peču bábovku tvarohovou nebo šlehačkovou, je pak taková krásně vláčná. :) Máš úžasnou formu, bábovka vypadá i na pohled úžasně..

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle.Děkuji za recept a inspiraci.Pohodové dny přeji

    OdpovědětVymazat
  8. Ou ou ou.. Ta bábovka se povedla dokonale. Uplně na ni mám chuť. Takto dělané bábovky jsou totiž moje slabost. Bohužel se mi zdá, že je už málo kdo dělá. Lidem asi připadají příliš obyčejné nebo nevím. Vždy to nakonec někdo zabije tím, že ji zaleje čokoládou posype kokosem a kandovaným ovocem. To je přesně co nesnáším, jak se každý snaží vylepšovat už tak dobré věci, že je nakonec zničí nějakou přeplácaností. Tato bábovka vypadá vypadá fakt luxusně.

    OdpovědětVymazat
  9. Na babí léto to snad ani nevypadá :-(
    Bábovka vypadá moc dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ilonko bábovka vypadá mňam.. Musíme věřit, že se počasí umoudří..
    Krásné dny ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..