sobota 22. července 2017

Málo času...

V poslední době...
Snažím se každou volnou chvilku trávit s tou naší malou prdelkou...
 




Rodiče by se asi chtěli vyspat, ale všechno má svůj čas...Každý si tím musí projít...Bude líp!

Je to miláček ...Užívám si to...Role babičky je super....
❤❤
Krásné letní dny...
❤❤❤❤❤❤❤❤ 

 
 

 

13 komentářů:

  1. Krásné miminko, užij si to! Tu roli ti závidím. Snad se taky dočkám.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný brouček. Ano, role babičky je krásná, já už jsem čtyřnásobná :-) Užívej si.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejhezčí období Ilonko. A že rodiče jsou unavení? Však jsme si tím prošli všichni a přežili také všichni :o), zvládnou to a bude brzy lépe.
    Užívej si té malé princezny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, užívejte si miminka, vždyť to tak rychle uteče :-) nic není důležitějšího. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, moc pěkné fotečky . Malinká je moc pěkná princeznička.
    Být babičkou je prima , mám dvě vnučky (2roky a 4 měsíce) a užívám si to. Je to krásné když ten malý drobek řekne - dom ,né ja babi .
    Měj se krásně a přeji spoustu pěkných chvil s vnučkou.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké mimi a krásně nafocené v datailech :-) Krásné letní dny, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný uzlíček plný štěstí. :-) užívej si to Ilčo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko, krásná. Užívej si ji, čas strašně rychle letí :-)P.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná princeznička, užívej si babičkovství plnými doušky, Ilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nožičky a ručičky baletôčky, krása!

    OdpovědětVymazat
  11. Ilonko, Elinka je tak roztomilá, užívej si chvilky s ní.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to se vaši mladí opravdu mají, že můžou využít služeb babičky. U nás bohužel moc nefungovaly. A já do toho ještě řešila vlastní podnikání. Myslím při mateřské. Začala jsem dělat copywriting a pracovat z domova. Jasně, bylo to jen částečně a dcerka byla číslo jedna v prioritách. Ale chtěla jsem se taky trochu realizovat. :) Takže to byl občas fakt frmol a zpětně nemám páru, jak jsem to ty tři roky zvládla. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..