neděle 9. října 2016

Ranní rituál...

Káva plus snídaně...
Včera jsme slavili u rodičů narozeniny, takže dneska odlehčený den..Ufff,Ještě teď funím z té haldy dobrot....
Všichni doma spí...
Vůbec nechápu, když někdo dlouho spí...Příjde mi , že promarní kus dne...
Já vstávám velmi brzo...Spánek mi nechybí, jsem už tak nějak zvyklá....
Ale asi kdybych pracovala na noční směny bych takhle nemluvila, že ano?To je jasné, že se spát musí!
U nás poprchá, venku zima....
Takže dnes asi ven ani nevyjdu...A budu lenošit...
A co máte v plánu vy ?
Já teď dosnídám a vrhnu se na nedělní oběd....
Hezkou neděli....





Vitamíny nakoupeny....


A potřebuju nějakou mísu na ovoce....Máte nějaký tip?
Aby se mi tam ta spousta vitamínů vlezla...
Pa











12 komentářů:

  1. Moooc pekne. Rano sama pro sebe uprimne zavidim:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njno....děti odrostou a taky budou klidná rána....Všechno má svoje....Ila

      Vymazat
  2. Ili já chodím na noční a i tak jsem ranní ptáče. Mám moc ráda když jsem v domečku ráno sama. To ranní ticho miluju. Přeji ti krásnou neděli. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda, když jsem ráno sama se sebou. Taky jsem ranní ptáče a nechápu, jak někdo může spát celé dopoledne ... Misky, i když nevím jestli přímo na stůl, ale jsou výborné jsou tyto z ikea http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/20278351/. Dokoupila jsem postupně všechny velikosti :-) Krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, já vždy byla ranní ptáče, ale najednou se mi to nějak převrátilo, vzbudím se a že vstanu, a ejhle na hoďku ještě usnu ani nevím jak, něco se mi i zdá. Vadí mi to, protože na to nejsem zvyklá :o)).
    Snídani mám ráda ve dvou, ale to vyjde většinou jenom o víkendu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a krásnou keramiku má Lenka Hložková - je i na Mimibazaru. Mám od ní mísu na ovoce, bílá keramika, moc hezké jemné dekorování.

      Vymazat
    2. http://hlozkova.blogspot.com/ - její blog

      Vymazat
    3. Kouknu :-) Díky za tip....Ilča

      Vymazat
  5. Já ti nevím, ale já to tak prostě mám. Já když nespím 8,5 hodiny, tak mám deficit :-) Ale vím jak to myslíš a taky nechápu že někdo spí o víkendu do oběda! No a velkou mísu na ovoce? Máš nějakou představu jak by měla vypadat? Já mám doma několik velkých keramických mís vlastní výroby, když bys chtěla můžu poslat mailem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..