pátek 30. září 2016

Oběd u Tlustých....

V Lednici...
Pokud jste milovníky Zdeňka Pohlreicha , tak určitě budete znát z televize...
Moc dobrý oběd, personál na jedničku...
Krásná, stylová restaurace....
Dýchla na mě domácí pohoda....
Pokud pojedete tímto směrem, určitě se tady zastavte....
Hezký víkend ,užijte si babí léto....







Užijte si krásný den......
Pokud jste v práci, ať to rychle uteče!!!





8 komentářů:

  1. Opravdu to vypadá pohodově. Třeba někdy :-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ili vypadá to tam parádně.. Snad se někdy zastavíme.
    Krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Do Lednice se už dlouho chystám. Tamější zámek jsem navštívila jako malá dívenka. Takže se možná u Tlustých zastavíme.
    Podzimní giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla letos v Lednici a z restaurace to krásně vonělo :-) Bývá tam dost plno, ale ta atmosféra o které píše na mě vůbec nedýchla. Z mého pohledu pozorovatele je to snobárna a personál se choval na můj vkus podle toho. Stejně tak v restauraci vinařství U Kapličky, kde jsem to zažila na vlastní kůži. Snobárna na druhou :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto..Já jsem byla spokojená..Moc ochotný číšník se nás ujal....Ale tisíc lidí, tisíc názorů...Pěkný den Ilča

      Vymazat
  5. V Lednici jsme byli asi před 6ti lety, ale pouze na zámku. Určitě se tam chci ale jednou vrátit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasa, takhle my mame toho Stepana ve Vojeticich, az tam budeme, radi zajdeme:-). M.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, moc hezky jste si to užili.
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..