neděle 28. srpna 2016

To mě rozesmálo...


No blíží se nám to....Mějte prima neděli....


11 komentářů:

  1. To je skvělé! :) Také mě to pobavilo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S malými obmenami to u mojich platí, aj keď tam pred 8 dáš 1 alebo 2!

    OdpovědětVymazat
  3. Ili opravdu jsem se pobavila, díky. Pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu dokonale trefné,ale asi i k zamyšlení,když se v tom většina nás mamin vido :-) :-).H.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé! Zábavné! Pravdivé! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Me to taky rozesmalo:-), jak pravdive a pochopitelne:-). M.

    OdpovědětVymazat
  8. 1. a 3. jsem slýchala od dětí často...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mě fakt rozesmálo. A rozumím tomu :-) M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..