úterý 14. června 2016

Takhle krájí meloun ...

můj syn..Já bych vraždila...
Tak jsem si aspoň udělala mojito.
Po práci..Bez alkoholu, jsem abstinent..
Ani nevím jak jsem k tomu přišla...chichi...
Prostě mi žádný alkohol nezachutnal natolik, abych se k němu ráda vrátila...
Divné, ne?
A to su z Moravy !!!
Jak říká moje sestra :Ty si divná!
Klidný podvečer.....







A takhle hezky mi vykvetla fialka na okně v kuchyni...



Pa...






9 komentářů:

  1. Taky su z Moravy a nepiju. Víno se přece nepočítá, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem to stejně s tím alkoholem, ale naučila jsem se pít víno. Su přece z Moravy :-)
    Máme oblíbené vinaře a opravdu mi hned tak něco nechutná ;-)
    S tím melounem je to u nás stejné, my si na to bereme lžičku a děláme to všichni :-D
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko koukám že je to u vás podobné. I náš nejml. to takhle zvládá.☺
    Fialka je nádherná. Krásný den, pa❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ilka, tak to je divné. :) Ani orosený pohárik dobrého moravského vínka? Alebo v horúcom lete pohár čapovaného pivenka? Tak to ja si teda s radosťou dám.
    Fialku máš krásnu. Zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ilka, tak to je divné. :) Ani orosený pohárik dobrého moravského vínka? Alebo v horúcom lete pohár čapovaného pivenka? Tak to ja si teda s radosťou dám.
    Fialku máš krásnu. Zdravím. D. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vinecko si dam aj ja ... Jeden najviac dva pohariky ... ale iny alkohol nie ... nechuti mi podobne ako tebe ... Fialka je paradna ....
    ..

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem ze života eliminoval alkohol. :) Ne že by mi nechutnal, ale vím, co se mnou dělá. Omezuje mě v práci, druhý den je kocovina, samozřejmě je tu ještě zdravotní a sociální aspekt. Na druhou stranu jsem ale vítaný společník do společnosti, protože rád řídím a jezdím autem. Což se taky vyplatí. :) A když sedím s lidmi, tak prostě piju nealkoholické pivo nebo nealkoholické víno. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..