neděle 20. prosince 2015

Máme stromeček...

Živý  a voňavý..
Barevný...
Venku je sice jaro, ale nesmíme si to připouštět, prostě to tak je a co my s tím naděláme , nic!
Dnes mám den jen sama pro sebe , manžel pracuje,synátor spí .
Dnešní úkol je jen vyžehlit..
Jsem ráda, že mám dárky už i zabalené a napečené cukroví.
Takže dnešní den mám pohodový a klidný.
I Vám přeji to samé, žádný stres a nervy..
Užijte si poslední adventní neděli..
Ale nám to uteklo, co?





Pohodový den ...




16 komentářů:

  1. Uteklo to velmi rychle.-)Krásný stromeček!Ilonko užívej pohodový den pa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ili, máte krásný stromeček. U nás se strojí 23. večer. Dělá to zatím ještě Ježíšek. Užijte si pohodovou neděli! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no u nás se taky strojil až 23, ale co mám velké děti to flákám..Trochu si nadbíhám, skrz práci..Pa Ilča

      Vymazat
  3. Ilonko, hezký stromek, u nás až 23.12. večer, stále jako když holky byly malé. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v práci do poslední chvíle, takže jsem si musela nadběhnout..Hezké svátky Ila

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, nápodobně...Těším se..Hezký zbytek dne Ila

      Vymazat
  5. Přeji krásné vánoční těšení

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonka, krásny stromček, u nás asi umelý, ako vždy v poslednom čase. Šikulka, keď už máš aj napečené, ja ešte len začínam zajtra.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mám letos náskok.Hezké pečení, ať vše zvládneš v pohodé a klidu.Ilča

      Vymazat
  7. Ilonko, moc krásný stromeček. I já jsem letos v předstihu a strojíme také. Na svátky jsem totiž v práci, tak abych si ho užila. Přeji ti krásné chvilky předvánoční.Z.

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherny stromcek aj vyzdoba :-) Kedy to vsetko stihas, ze mas napecene, aj balicky zabalene? Sikulka...

    OdpovědětVymazat
  9. Ilu, krásné Vánoce Tobě a Tvé rodině! Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký stromeček :-) Ty pruhované ozdoby tomu dodávají tu neokoukanost ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..