sobota 7. listopadu 2015

Maluju a miluju......

Krásnou deštivou sobotu všem...
Musela jsem to vyzkoušet..Co?
No přece pomalovat  jablíčka!
Poleva bílková jako na zdobení perníků.
No a opět se ukázalo, že nemám žádnou trpělivost..
Po 10 minutách už jsem to odflákla a vykašlala se na to..
Ale i přesto se mi to moc líbí..
Hezký večer...





Pa 





7 komentářů:

  1. Ilonko nejsi sama, taky mám problémy s trpělivostí. Jablíčka vypadají fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,tvá trpělivost se vyplatila- jablíčka jsou nádherné. Moc krásný nápad. Když si vzpomenu, že za chvilku budu malovat perníčky ( a taky s nimi bojuji) měla bych asi začít trénovat.
    Krásný večer. Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, vtipné, originální:-)))) jako všechny tvoje nápady.
    Hezký sobotní večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Máš můj obdiv, já a poleva, pokaždé jí něco chybí :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ilka ... to je krásne ...
    pekný zvyšok víkendu prajem ... pa ... L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, čtu Tvé poslední příspěvky pozpátku, takže jsem se dobrala i k Tvým malovaným jablíčkům :-) Mohu jen zopakovat - jsou překrásná :-)) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..