pondělí 6. dubna 2015

Mrkvové muffiny..

Tak opět jsem pekla.Byla to taková rychlá akce v neděli večer.A povedla se, muffiny jsou výborné.To jsem ani nečekala.
Jsou opět z mrkve.
Tady máte opět recept:
2vejce
110g cukr krupice
200g nastrouhané mrkve
75ml olej
půl kelímku bílého jogurtu
150g hladké mouky
vanilkový cukr
půl sáčku prášku do pečiva
špetka soli
 a skořice
Vše zamíchat, naplnit košíčky a upéct.
Po vychladnutí polít citronovou polevou.
MŇAM...




Pohodový den...
Vaše






8 komentářů:

  1. Pečení z mrkve mám ráda, vypadají kouzelně!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda z mrkve jsem ještě nepekla! Ale vypadá to opravdu skvěle - asi brzo taky vyzkouším:) Děkuji za inspiraci:) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, jsou fakt moc dobré.A citronová poleva tomu dodá šmrnc..Měj se hezky Ila

      Vymazat
  3. Vypadají lákavě:-) já tentokát nic :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..